Betaalmethoden

Bij Hulpmiddelonline.be betaalt u veilig en gemakkelijk. Wij bieden u graag een ruime keuze aan betaalmethoden aan en berekenen hier in alle gevallen geen transactiekosten voor die wij zelf wel af moeten dragen.

Afbeeldingsresultaat voor ideal

iDEAL is een van de snelste en veiligste online betaalmethodes voor Nederlandse consumenten en dus ook voor mensen die te maken hebben met incontinentie. Het is veilig en de betaling wordt direct verwerkt. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kun je zonder dat je je apart hoeft aan te melden direct gebruik maken van iDEAL. Je hebt dan alleen de inloggegevens van je eigen internetbankieren nodig en de rest wijst zichzelf.

  • iDEAL is net zo vertrouwd en veilig als uw eigen internetbankieren.
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken.
  • Snelle manier van betalen waardoor uw bestelling direct verzonden kan worden.

 

Belfius

Wat is de Belfius Pay Button?

Woont u in België en heeft u te maken met urineverlies dan kunt u Belfius gebruiken om uw bestelling te betalen. Belfius is een van de grootste banken van België. Met de Belfius Pay Button voorziet de bank haar klanten van een eigen betaaloplossing. Consumenten met een Belfius-rekening kunnen gebruik maken van de Belfius Pay Button om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net, het online bankproduct van Belfius, of via de app.


KBC bank

Mister Cash

Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders. Wanneer Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, maakt u geld over vanuit uw eigen bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving. 


AfterPay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) 
AfterPay voert voor Hulpmiddelonline het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij hulpmiddelonline betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,00 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

AfterPay – Digitale Factuur (België) 
AfterPay voert voor Hulpmiddelonline het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.


Waar moet ik rekening mee houden als ik kies voor achteraf betalen?

Als u bijvoorbeeld TENA Pants wilt kopen en voor het gemak van achteraf betalen kiest, zijn er een aantal punten waar u op moet letten. Zo worden voor een aanvraag een aantal gegevens van u gevraagd die u dient in te vullen zodat AfterPay kan beoordelen of uw aanvraag goedgekeurd kan worden. De gegevens die u invult worden dus met hen gedeeld. Wij delen zelf uit principe geen persoonsgegevens met andere partijen, maar in dit speciale geval is het nodig om het achteraf betalen voor u mogelijk te maken. AfterPay staat gelukkig bekend om hun betrouwbaarheid en zullen vertrouwelijk omgaan met de door u verstrekte gegevens.

Daarnaast is het belangrijk om te realiseren dat u bij deze manier van betalen een verplichting aangaat met AfterPay. Zij nemen de betaling van de order van ons over. Dat betekent dat u voor het betalen van uw order gebruik dient te maken van de e-mail die u van hen ontvangt. Om te betalen gebruikt u eenvoudig de betaalknop die in de e-mail die u van hen ontvangt staat. Op die manier weet u zeker dat de betaling goed geregeld wordt en op de juiste plaats terecht komt. AfterPay zorgt dan voor de rest. U hoeft dus geen betaling naar onze bankrekening over te maken als u achteraf betaald. Betaling per bank naar onze bankrekening kan alleen bij vooruitbetalingen. 

 

Vooraf overmaken

Als u kiest voor deze betaalmethode, dan kunt u "Bank overschrijving" selecteren bij het stap 2 van het bestellen en de bestelling vervolgens normaal afronden. U ontvangt na de bestelling bevestigd te hebben een orderbevestiging en een factuur van ons per mail. Vervolgens ontvangt u automatisch van onze "Payment provider Multisafepay" instructies voor de overboeking.

Overschrijvingen zijn doorgaans dezelfde dag bij ons binnen en bestellingen worden op dat moment ook direct verwerkt. Bij het overmaken gelieve goed kijken naar het kenmerk dat vermeld moet worden.

U vindt deze in de orderbevestiging die u na het bestellen ontvangt.

  • Gemakkelijk en veilig zelf het bedrag overmaken via uw eigen bank

Wilt u TENA incontinentiemateriaal kopen en liever op een andere manier betalen of heeft u hier vragen over? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 0031 85 - 77 33 772. Dit nummer kunt u ook gebruiken als u telefonisch uw bestelling door wilt geven. Indien u hiervoor kiest kunt u uw betaling rechtstreeks aan ons overmaken. 

Onze eigen bankgegevens zijn:
 
HVM Zorg B.V.

NL98 INGB 0008474019 
BIC: INGBNL2A