Verzenden & retourneren

Gratis verzending al vanaf € 50,00 & voor 23:59 uur besteld, dezelfde dag verzonden.

Onze pakketten verzenden we via PostNL/ Bpost. Zij leveren op werkdagen van 9.00 uur tot 21.30 uur en op zaterdagen van 9.00 tot 18.00 uur. 98% van de bestellingen wordt binnen 24 uur bij onze klanten in Nederland en België afgeleverd mits een bestelling voor 23:59 uur door ons ontvangen is. Dit met uitzondering van zaterdagen. Bestellingen die op deze dag gedaan worden, worden op zondag verwerkt. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met bijvoorbeeld TENA Men producten onder de € 50,00 rekenen wij € 5,95 per bestelling voor afleveradressen in België en Nederland. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.


Handtekening voor ontvangst

Hulpmiddelonline verstuurt producten zo discreet als mogelijk. Wij willen dus zeker weten dat een pakket wordt bezorgd bij degene die het heeft besteld. Een handtekening is hierbij de meest veilige methode. Ook leveren wij uw pakket niet bij de buren, zodat u niet bang hoeft te zijn dat iemand anders dan u het in ontvangst neemt.


Niet thuis

Wanneer u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent, probeert de bezorger het soms de volgende dag weer maar vaak gaat het pakket met bijvoorbeeld het TENA incontinentiemateriaal dan naar een afhaallocatie dicht in de buurt.

Ook krijgt u na elke mislukte bezorgpoging een e-mail met daarin de mogelijkheid om een ander adres te kiezen voor bezorging. U heeft tot 22.00 uur de mogelijkheid om dit te doen.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet heb opgehaald bij het afhaalpunt?

Als u niet thuis bent gaat uw pakket autmatisch naar en PostNL afhaalpunt, u kunt het pakketje dan binnen één week ophalen. Daarna gaat het pakket automatisch retour. Dit ziet u dan als status bij de Track & Trace. Wanneer wij het pakket retour hebben gekregen, crediteren wij de producten en worden er € 6,95 administratie-/ verzendkostenkosten in rekening gebracht. Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden berekenen we ook € 6,95 als bijdrage aan de extra kosten. Dit doen we ook als een pakket retour gezonden wordt doordat er een foutief adres ingevoerd is.

Let op: wij ontvangen geen bericht van PostNL wanneer het pakket retour gaat, dus houdt uw Track & Trace goed in de gaten. Als u vragen heeft over de retourzending, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

‘s Avonds wanneer uw bestelling door ons aan de postdienst wordt meegegeven, sturen wij u per mail een Track & Trace link. Dat is een linkje waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wanneer u erop klikt, wordt u doorgeleid naar een pagina van PostNL waar staat waar uw pakket op dat moment is en wanneer het bij u wordt bezorgd. Zo weet u altijd wanneer u thuis moet zijn om het in ontvangst te nemen.

 

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Indien u na de periode van 14 dagen producten retour stuurt, vergoeden wij alleen de producten minus de door ons gemaakte verzendkosten (€ 6,95). Indien u zelf bij een bestelling < € 50,00 verzendkosten betaald heeft, vergoeden we ook alleen de waarde van het product. In principe worden er geen retouren geaccepteerd na een periode van 31 dagen.

Ten aanzien van een eventueel berekende korting op artikelen geld dat indien hier een minimaal aantal voor besteld moest worden, de korting vervalt op het moment dat u een gedeelte van de bestelling retourneerd en daarmee onder het minimaal aantal artikelen komt dat nodig was voor de berekende korting.

Voor het melden van een retour kunt u telefonisch contact met ons opnemen of u kunt een mail sturen. Vermeld daarbij s.v.p. het ordernummer (ORDBE....) en eventueel de reden voor het retour sturen. Dit laatste is niet verplicht maar wordt wel door ons gewaardeerd zodat we hier wellicht van kunnen leren.